VSA
Araç Denge Destek (VSA) Sistemi, ABS, TCS, EBD ve EBA sistemlerine ek olarak yanal kayma kontrolü de sağlar. Bu yeni sistem, araç davranışında oluşabilecek ani değişiklikleri kontrol ederek durumu kontrol altında tutmak için sürücüye süre sağlar. Yağmurda ya da karlı yollarda araç kullanılırken sistem, aracın dengesinin stabil kalmasını sağlayarak sürücünün yaşayacağı gerilimi azaltır. VSA "ön tekerleklerin kontrolü ile araç stabilitesinin sağlanması" kavramına dayalı, performansı ve sürüş keyfini artıran basit ve güvenilir bir sistemdir.
1) Arkadan Kayma Kontrolü: Ön dış tekerleklere fren uygulanarak, dönme momenti yaratılır. Oluşan döndürme kuvvetli böylece azaltılır, kaymaya neden olan moment düşürür ve aracın dengesi sağlanır.
2) Önden Kayma Kontrolü: Araç virajlı aşırı gaz pedalına basılmış şekilde geniş bir çizgide dönüyorsa, sistem motor torkunu azaltır ve eğer gerekiyorsa, ön iç tekerleklere fren uygular. Bu, sürücünün gerçekte aracının gitmesini istediği orjinal çizgiye aracın yerleşmesine yardımcı olacak döndürme momentini oluşturur.
3) Kaygan Yüzeyde Kalkış Kontrolü: Farklı tutunma katsayılarına sahip kaygan bir yüzeyde hızlanmak istenildiğinde, motor torku genellikle daha kaygan taraftaki tekerleğe aktarılır, sonuç olarak çekiş kaydebilir. Kaygan zemindeki tekerleğe fren uygulaması ile, daha büyük miktardaki tork diğer taraftaki tekerleğe aktarılır, böylece hızlı ve güçlü bir kalkış sağlamış olur.
4) Viraj Dönerken Frenleme Kontrolü: Yüksek viraj dönme kuvvetleri tespit edildiğinde, ABS otomatik olarak 4 yönlü fren uygulama moduna geçer (düşük hızlarda viraj dönüldüğünde veya düz yolda 3 yönlü fren uygulanır). Viraj dönülürken ağırlık avantajı sağlamak amacıyla, sistem, dışta kalan arkan tekerleğe uygulanan basıncı en yüksek seviyeye çıkartır, böylece freneleme performansı yükseltir.