Kalite Politikası

HTR Kalite Politikası

  • ISO 9001 gereklilikleri doğrultusunda kurulan kalite yönetim sistemini uygulayıp devamlılığını sağlayarak, tüm HTR ürün ve süreçlerinin yasal gereklilikler, spesifikasyonlar ve müşteri talepleri ile uygunluk içinde olmasını sağlarız, 
  • Müşterilerimizin sahip olmaktan memnun olacağı satmak üzere; pazar kalite bilgisi ve müşteri memnuniyeti araştırmaları yoluyla müşterilerimizin sesine kulak vererek, toplanan verileri analiz eder gerekli önlemleri alırız, 
  • Müşterilerimizin otomotiv sektörüne yönelik tüm ihtiyaçlarını karşılayarak sektörde lider kuruluş olmayı hedefleriz, 
  • Müşteri beklentilerinin sağlanmasına yönelik süreçlerimizi işleterek; risk ve fırsat yönetimi ile müşteri beklentilerini güvence altına alırız, 
  • Tedarikçilerimizle yakın bir işbirliği içinde olarak, tedarikçi kalite ve sevkiyat performansını iyileştirmek için gerekli destek faaliyetlerini yürütürüz,
  • Çalışanların süreçler ve ürün üzerindeki etkilerini anlayabilmeleri ve süreçlerin yeterli niteliklere sahip elemanlar tarafından yürütülmesini sağlamak amacıyla etkin bir eğitim programı uygularız,
  • Çalışanlar arasında etkin bir iletişim ve işbirliği sağlarız, 
  • Kalite koordinasyon toplantıları ile çalışanların kalite faaliyetlerine katılımını sağlarız, 
  • Honda’nın marka güvenilirliğini pekiştirmek ve marka imajına değer katmak için çalışırız,
  • Yürütülen kalite yönetim faaliyetleri ve sonuçlarının etkinlik ve uygunluğunu periyodik olarak değerlendirerek, kalite yönetim sisteminin devamlılığını ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak üzere gerekli faaliyetleri başlatırız.

Honda Türkiye Kalite Politikası ile ilgili orijinal dökümana linkten ulaşabilirsiniz.

Rev.02