BAYİLER
CBR650R PERFORMANS
PERFORMANS
BAYİLER
BİR TARZI VAR!
PERFORMANS AŞKINA
BAYİLER

4 silindirli motor hala ön plandayken, CBR650R’nin yeni ‘kıyafeti’ saf bir sportif çekicilik sunuyor. Çift LED farlar güçlü ışığıyla dikkat çekerken, üst ve alt grenajlar ise keskin ince hat ve açılarıyla güçlü bir duruş sergiliyor. Daha kompakt oturma ünitesi sayesinde aracın arka kısmı kısaltılarak daha amaç odaklı bir hale getirilen CBR650R’da agresif sürüş tarzı, üst çatalın altına monte edilen klipsli gidon kollarıyla başlıyor; CBR650F modele kıyasla gidon kolları 30 mm ileri ve aşağı taşınırken, ayaklık 4 mm geri ve 6 mm yukarı alınan motosikletin sele yüksekliği yine 810mm olarak önümüze çıkıyor. CBR650R’da çelik elmas şasi 2019 modelde presli salıncak döner plakalarıyla güncellendi. Önceki nesile kıyasla 1,9 kg daha hafif olan bu aksamda, dengeyi arttırmak için özel olarak tasarlanan rijidite dengesine sahip ikiz eliptik destekler kullanıldı. Hem yakıt deposu hem de yeni super-sport tarzı ayaklıklarda da ağırlığı azaltılan motosikletin yürür durumdaki kütlesi 207 kg’a düştü.

KÜKREYEN MOTOR
BAYİLER

Honda’nın Ar-Ge mühendisleri CBR650R sürücüsüne mümkün olan en saf ve keyifli orta ölçek 4 silindirli motor performansını sunmak için çalıştı. Bu amaçla 649cc, DOHC 16 supaplı motor; orta devirlerde de kesintisiz tork sağlayacak, 10.000 dev/dak üzerinde %5 daha fazla güç sağlayacak ve kırmızı çizgisi 1.000 dev/dak artırılacak şekilde yeniden tasarlandı. Bu sayede 8.500 dev/dak’da 64 Nm azami tork sağlanırken, 12.000 dev/dak’da 70 kW maksimum güce ulaşılıyor. Tüm bunlar motorun yol performansında hissedilir artışlar sağlerken, doğrusal tork eğrisi, devir arttıkça gücün de kesintisiz olarak artmasını sağlıyor ve motor ve egzozdan gelen sesleri baştan çıkarıcı hale büründürüyor.Motorda kompakt bir iç mimari kullanılırken, 6 vitesli şanzıman ve 30° öne eğilmiş silindirler dikkat çekiyor. Yeni eklenen Yardımcı Kayar Kavrama vites yükseltme işlemlerini kolaylaştırırken (%12 daha az kol yükü) hızlı vites düşürmelerde arka tekerlek kilitlenmesini de yönetiyor. Ayrıca, arka tekerlek çekişini yönetmek için Honda Seçilebilir Tork Kontrolü (HSTC) de standart donanımlar arasında sunulyuor. Sürücü tarafından istendiğinde kapatılabilen bu özellik sayesinde hem tutunma ve ivmelenme performansı arttırılıyor, hem de lastik ömrünün uzamasına katkı sağlanıyor.