BAYİLER
CBR650R PERFORMANS
PERFORMANS
BAYİLER
BİR TARZI VAR!
PERFORMANS ŞİMDİ CADDELERDE
BAYİLER

Fireblade’in izlerini taşıyan tasarım, Honda’nın yarışçı DNA’sındaki agresif yol performansıyla bir araya geldi ve ortaya CBR650R çıktı. Yenilenen 650 cc’lik motorun maksimum gücü 70 kW’a çıkartılırken, 64 Nm’ye yükseltilen tork, maksimum 12.000 dev/dak kapasitesi ve sınıfının lideri güç/ağırlık oranı gibi değerler CBR650R’ın rakipleri arasında öne çıkmasını sağlıyor. CBR650R’ın sıralı dört silindirli, 16 supaplı DOHC motoru üstün özellikleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Orta devirlerde yumuşak bir sürüş sunan motor, devir sayısının artmasıyla doğru orantılı olarak gücünü de daha fazla hissettiriyor. Yardımcı kayar kavrama vites büyütmeyi kolaylaştırıp sert vites küçültme hareketlerini yönetirken, Honda Seçilebilir Tork Kontrol Sistemi (HSTC) arka tekerlek çekişini yönetiyor.

KÜKREYEN MOTOR
BAYİLER

Yüksek devirli bir spor motosiklet olarak CBR650R, rijit şasisiyle üstün bir viraj performansına sahip. CBR650F’e göre 5 kg daha hafif şasi, daha atak ve kıvrak bir yanal sürüş sağlarken, ayarlanabilir 41 mm Showa Separate Fork Function (SFF) USD çatallar daha esnek süspansiyon tepkisi sunuyor. Şasinin eliptik direkleri ön ve arka tekerlek geri bildirimi için dengeli bir rijitliğe sahipken, 120/70-17 ve 180/55-17 ön ve arka lastikler “superbike” seviyesinde bir yol tutuşu sağlıyor. CBR650R’ın ön tekerleklerinde bulunan 310 mm hava kanallı diskler ve tekerleğe monte edilen dört pistonlu çift fren kaliperleri, geliştirilmiş motor ve süspansiyon performansını mükemmel bir dengeyle bir araya getiriyor. 2 kanallı ABS ise, ıslak zeminlerde bile fren gücünü etkin bir şekilde kontrol ediyor. CBR650R’le çıktığın her yol sana sonuna kadar adrenalin dolu anlar yaşatıyor. Sürüş pozisyonu kadar görüş alanı da sporcu karakterini hissettiriyor. Gidon ön grenaj tarafından sarmalanırken, gösterge panelinde gösterge panelinde dijital TFT ekranın yanı sıra vites konumu ve vites değiştirme göstergeleri de yer alıyor.