BAYİLER

Honda’dan CES 2017’de “Mobilite Ekosistemi İşbirliği”

Teknolojik alanda yatırım yapmaya devam eden Honda, tüketici elektroniği sektörünün kalbinin attığı dünyanın en önemli teknoloji fuarlarından CES 2017’ye gelişmiş teknolojileriyle damgasını vurmaya hazırlanıyor. CES 2017’de şehir içi mobilite, yapay zeka ve robot konseptlerini tanıtacak olan Honda, ayrıca küresel markalarla yapacağı işbirliğinin detaylarını da açıklayacak.

Yapay zeka, robot ve big-data gibi günümüzün başlıca teknolojik kavram ve yaklaşımlarını harmanlayarak bütünsel bir mobilite deneyimine dönüştürecek olan Honda, Las Vegas’ta gerçekleştirilecek olan CES 2017’de öncülük ettiği “Mobilite Ekosistemi İşbirliği”ni de konuşacak. Honda, mobilite deneyimini yeniden tanımlayan geleceğin teknolojilerini interaktif ve deneyimsel bir konseptle fuar ziyaretçileriyle buluşturacak. Ziyaretçiler trafik sıkışıklığını azaltma yollarının yanı sıra yeni araç içi bağlantı modları gibi insanların hayatlarını kolaylaştırma potansiyeli taşıyan teknolojileri keşfetme ve deneyimleme fırsatı bulacak. Honda’nın standında ayrıca sürücü ile etkileşimde yeni bir dönem başlatacak olan ve hisleri algılayabilen “emotion engine” adlı yapay zekaya sahip elektrikli araç konsepti NeuV da olacak.

İnovasyona ve yeni işbirliklerine açık Honda, ayrıca daha üretken ve eğlenceli bir mobilite deneyimi yaratacak yeni şirketler ve küresel markalarla işbirlikleri yapacağını açıklayacak. Honda’nın CES’teki basın toplantısına Honda Ar-Ge Başkanı ve CEO’su Yoshiyuki Matsumoto da katılacak ve basın toplantısında şirketin robot teknolojileri uygulamalarını gözler önüne seren konsept motosikleti tanıtacak.

Honda Teknolojileri hakkında

Honda; temiz, güvenli, eğlenceli ve buna bağlı olarak şirketin marka değerini daha da yukarılara taşıyan teknolojiler ve ürünler geliştiriyor. Markanın çabaları otonom otomobiller, bağlanabilirlik ve düşük karbon salımı gibi alanlarda önemli gelişmeleri beraberinde getiriyor. Kuzey Amerika’da 300 binin üzerinde otomobil Honda Sensing™ veya AcuraWatch ve sürüş destek sistemleriyle yollara çıkarken 400 binin üzerinde otomobil ise Apple CarPlay™ ve Android Auto™ uyumlu multimedya sistemiyle donatılmış durumda. Honda aynı zamanda Japonya ve Kuzey Amerika’da araç otomasyon teknolojilerini test ediyor ve 2020 yılında Kuzey Amerika’da pazara sunmayı hedefliyor. Honda eş zamanlı olarak eğlenceli ve özgür mobilite yaklaşımıyla insanların hayattan keyif alabilecekleri sürdürülebilir bir toplum hayata geçirmek üzere çevre ve güvenlik vizyonu doğrultusunda da emin adımlarla ilerliyor. Honda, 2030 yılına kadar küresel satışlarının üçte ikisinin yakıt hücresi ve bataryalı elektrikli araçlar da dahil hibrit, plug-in hibrit ve elektrikli araçlardan oluşmasını hedefliyor.

*cocoro SB Corp tarafından geliştirilen yapay zeka teknolojileriyle donatılan ”emotion engine”, kendi duygularını yapay olarak üretiyor.

TÜM HABERLER