BAYİLER
CBR 600RR GENEL BAKIŞ
GENEL BAKIŞ
BAYİLER
KUSURSUZ Yeni bir tarz
İŞLEVSEL GÜZELLİK
BAYİLER

CBR600RR'ın dış görünümü işlevsel bir güzelliğe sahiptir, aynaları Honda'nın yarış motosikleti RC213V'den esinlenmiştir. İki hatlı farlar parlak, geriye uzanan kromaj muhafaza içindedir; kütleyi sıkıştırmak ve ayrıca ram havası kanalına direkt hava akışına yardımcı olmak için muhafazanın içine gömülmüştür. RC213V'de olduğu gibi ekran küçüktür ve arka ünite aynaları MotoGP makinesinde olduğu gibidir. Yakıt deposu kapağı, sürücünün serbest şekilde hareket etmesine ve kolları ve dizleri ile kavramasına izin verecek şekildedir. 

Aerodinamik yapısı ağırlıklı olarak Honda'nın MotoGP makinelerinden alınmıştır. Sonuç, önceki modele göre normal sürüş pozisyonunda %6,5 ve eğimli yolda %5 daha az çekmedir. Virajlarda sürücünün CBR600RR'ı yönlendirme kabiliyeti benzersizdir; bu aerodinamik gelişmeler pist ile yol arasında ne kadar yakın ilişki olduğunu göstermekte ve MotoGP mühendislerine geri dönüş olarak verilmektedir. 

FİYAT LİSTESİ
BAYİLER
TÜM FİYAT LİSTESİ
ÜSTÜN YOL TUTUŞ
BAYİLER

CBR600RR'ın son derece kompakt 599cc, sıvı soğutmalı DOHC 16 subaplı sıralı dört silindirli motoru, motosikletin üstün yol tutuşuna büyük katkıda bulunur. 12.2:1 kompresyon oranına sahiptir, 88kW @ 13,500 dev/dak güç üretir, 66Nm @ 11,250 dev/dak torka sahiptir. Mühendislik gelişiminin bu aşamasında artırılmış güç ve tork odak noktası değildir; onun yerine, tüm motor devir aralıklarında gaz kelebeği tepkisi ve hissi hedeflenmiştir. 

DAIS (Direkt Hava Giriş Sistemi), ön kromajın ortasında (en büyük hava basıncına maruz kalan alanda) bulunan emme kanalı vasıtasıyla büyük miktarda havayı sorunsuz şekilde yönlendirir ve gidon kafası kanalı yoluyla hava kutusuna alır. Gidon kafası ile motor arasında bulunan boşluğu birleştiren geniş polipropilen ve fiberglas emme portu uzatması ayrıca ön kaplamayı ve farları destekleyerek ağırlıktan tasarruf eder. Emme gürültüsü genel olarak, CBR600RR'a benzer tatmin edici motor uğultusunu muhafaza ederek 3dB kadar azaltılmıştır. 

Yeni ECU düzenlemesi motor gücünü ve tork çıkış karakteristiklerini optimize etmek için PGM-DSFI'yi (Programlanmış İkili Sıralı Yakıt Enjeksiyon sistemi) yükseltmiştir. PGM-DSFI ayrıca DAIS hava kanalına giren büyük miktardaki havayı ve enjektörlerin püskürttüğü yakıt miktarını da kontrol ederek tüm devir aralıklarında optimal karışım sağlar.

RENKLER